Nieuwe patiënten

Onze praktijk neemt nog nieuwe patiënten aan.

Wilt u patiënt bij ons worden dan moet u zich eerst aanmelden, doormiddel van een inschrijfformulier. U kunt het inschrijfformulier hier invullen of downloaden, uitprinten, invullen en aan ons retourneren via de post of via info@dental220.nl. Als wij het formulier hebben ontvangen, dan wordt u gebeld voor een 1e consult. Graag ontvangen wij ook recente foto’s en oude gegevens van uw huidige tandarts.

Het 1e consult = kennismaking, formulier doorspreken, mondonderzoek en röntgenonderzoek. Aan de hand van onze bevindingen wordt er een behandelplan gemaakt. En eventueel nieuwe afspraken gemaakt. Er wordt dus niet gelijk behandeld.

Download hier het formulier of vul het formulier hieronder in.

Persoonlijke gegevens:

Algemene vragen:
Tandheelkundige vragenlijst:
Bloedend tandvlees?
Loszittende gebitselementen of botverlies?
Een of meerdere gaatjes?
Uitgevallen vulling?
Pijn bij koud/warm?
Pijn in of rondom uw tanden of kiezen?
Zwelling?
Overige klachten
Medische vragenlijst:
Dit is van groot belang voor ons om te kunnen inschatten of er een gezondheidsrisico bestaat als wij u behandelen. Het is belangrijk dat u deze lijst zo volledig mogelijk invult. Ook als u vermoedt dat uw gezondheidsklacht niets met tandheelkunde te maken heeft. Al uw gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld. De tandarts is als medicus gehouden aan een zwijgplicht.

Overige klachten

(Wij verzoeken u alle wijzigingen in uw gezondheid, zwangerschap, het gebruik van medicijnen, ziekenhuisopnames etc. voor uw behandeling aan de tandarts te melden).